حبيباتى العاشقات تعالو احكيلكوا يوم تصويرى على قناه الاسره والطفل
منتدى عاشقات الاشغال اليدوية
اهلا بيكى زائرتنا الجميله شرفتينا يا عسوله سجلى معانا
او اشتركى فى قناتنا هنا
https://www.youtube.com/channel/UCBHY7_kmw_eOZOf0ABb64Bg
https://www.youtube.com/playlist?list=PLpnz6EhoujAsr71wq5d0ffPGJ9Vmvvr7A
منتدى عاشقات الاشغال اليدوية
اهلا بيكى زائرتنا الجميله شرفتينا يا عسوله سجلى معانا
او اشتركى فى قناتنا هنا
https://www.youtube.com/channel/UCBHY7_kmw_eOZOf0ABb64Bg
https://www.youtube.com/playlist?list=PLpnz6EhoujAsr71wq5d0ffPGJ9Vmvvr7A
الرئيسيةالرئيسية  أحدث الصورأحدث الصور  التسجيلالتسجيل  دخولدخول  
اعلان
لا تنسى زيارة قناتنا الاشتراك
وتفعيل الجرس
عاشقات الاشغال اليدوية
    اسم الموضوع: خدمات شركات النقلحبيباتى العاشقات تعالو احكيلكوا يوم تصويرى على قناه الاسره والطفل Emptyالأحد 18 يونيو 2023, 3:19 pm من طرف    اسم الموضوع: شركة نقل عفشحبيباتى العاشقات تعالو احكيلكوا يوم تصويرى على قناه الاسره والطفل Emptyالأحد 18 يونيو 2023, 3:17 pm من طرف    اسم الموضوع: صنع شبشب من الملابس القديمهحبيباتى العاشقات تعالو احكيلكوا يوم تصويرى على قناه الاسره والطفل Emptyالخميس 20 أكتوبر 2022, 3:43 am من طرف    اسم الموضوع: افضل شركات نقل عفشحبيباتى العاشقات تعالو احكيلكوا يوم تصويرى على قناه الاسره والطفل Emptyالأربعاء 14 سبتمبر 2022, 10:14 pm من طرف    اسم الموضوع: انا واعمالى اليدوية فى التلفزيونحبيباتى العاشقات تعالو احكيلكوا يوم تصويرى على قناه الاسره والطفل Emptyالسبت 11 يونيو 2022, 4:14 am من طرف    اسم الموضوع: كعك العيد بطعم السمنة البلدى من غير نقطة سمن بلدىحبيباتى العاشقات تعالو احكيلكوا يوم تصويرى على قناه الاسره والطفل Emptyالخميس 14 أبريل 2022, 5:44 am من طرف    اسم الموضوع: كسبت قسائم شراء مجانية لموقع جوميا ادخلوا بسرعة 2022حبيباتى العاشقات تعالو احكيلكوا يوم تصويرى على قناه الاسره والطفل Emptyالسبت 11 ديسمبر 2021, 9:45 pm من طرف    اسم الموضوع: طريقة عمل السجاد الشاج زى الجاهز بالظبطحبيباتى العاشقات تعالو احكيلكوا يوم تصويرى على قناه الاسره والطفل Emptyالإثنين 22 مارس 2021, 5:05 pm من طرف    اسم الموضوع: من قفص الفاكهة عملت افكار باقل التكاليف لتجديد المطبخ وتحويله لتركىحبيباتى العاشقات تعالو احكيلكوا يوم تصويرى على قناه الاسره والطفل Emptyالخميس 18 مارس 2021, 4:05 am من طرف    اسم الموضوع: طقم مفارش نول من صنعى وبالطريقه لعيونكمحبيباتى العاشقات تعالو احكيلكوا يوم تصويرى على قناه الاسره والطفل Emptyالأربعاء 17 مارس 2021, 1:49 am من طرف

شاطر | 

استعرض الموضوع التالي استعرض الموضوع السابق اذهب الى الأسفل 

عاشقه الاشغال اليدويه

عاشقه الاشغال اليدويه
صاحبه المنتدى

اوسمتى : حبيباتى العاشقات تعالو احكيلكوا يوم تصويرى على قناه الاسره والطفل Star5
انثى
سجل فى : 29/04/2011

الحمد لله والصلاه والسلام على اشرف خلق الله سيدنا محمد بن عبد الله
طبعا عقبال كل العاشقات الى فى المنتدى بحبك
ومقدرش اوصفلكوا فرحتى فى هذا اليوم ده كانت اد ايه
وفى نفس الوقت كنت خايفه ومتوتره جدا وكان باين محرجه اكيد عليه هههههههههههههههههه
يوميها معرفتش انام ساعه كامله نايمه
وفضلت من اول اليوم راحه جايه واعمل بروفه ههههههههههههههه
واكلم نفسى هههههههههههههههه
عقبالكوا
بعد كده جاتنى عربيه مخصوص الصبح بدرى علشان اسافر بيها واعمالى علشان ماتتبهدلش طبعا
وصلت القاهره بحمد الله
بس كنت وصلت بدرى اوى
الساعه 9 صباحا والبرنامج 12 ظهرا
فرحنا على ايه على جنينه الحيوانات
ههههههههههههههههه
اتفسحت شويه
ورحت للاسد بيتضحك
بعد كده يدوب رجعت للتلفزيون تانى يدوب فى ساعه بحلها علشان ازمه المواصلات صعبه جدا جدا هناك
اناا فوجئت بالمذيعه بتقول انى اخر فقره
بعد كده المعد قال لا تعالى اقعدى انتى اول فقره
طبعا انا جايه من جنينه الحيوانات واتبهدلت وطرحتى مزحلقه زى مانتو شوفتونى ههههههههههههه
ومعلش يا جماعه معرفتش ساعتها اعدل شعرى والطرحه نهائى
والحمد لله تم اللقاء بفضل الله
واللقاء عدى على خير
جيد جدا
اسيبكوا مع اللقاء الى بشكر المدير حبه لولى العسل
على تعبها معايا وتسجيلها للفقره بتاعتى على الفلاشه بتاعتها

{.... توقيع عاشقه الاشغال اليدويه ....}

مواضيع مماثلة

-
» انتظرونى باذن الله على قناه الاسره والطفل
» حلقه العاشقه راندو كروشيه وانتظروا سلسله حلقاتها على قناه الشباب
» انتظرونى على قناه القنال غدا باذن الله
» مصممه الكروشيه راندوااا على قناه الشباب
» انتظرونى فى لقاء على قناه القنال بمشيئه الله
مُشاطرة هذه المقالة على: reddit

ردود موضوع : حبيباتى العاشقات تعالو احكيلكوا يوم تصويرى على قناه الاسره والطفل

استعرض الموضوع التالي استعرض الموضوع السابق اذهب الى الأسفل
كاتب الموضوعرسالة

أسامي

أسامي
مديره الموقع

اوسمتى : حبيباتى العاشقات تعالو احكيلكوا يوم تصويرى على قناه الاسره والطفل Star5
انثى
سجل فى : 03/05/2011
العمل/الترفيه : مدرسة لغة إنجليزية
المزاج : الحمد لله
حبيباتى العاشقات تعالو احكيلكوا يوم تصويرى على قناه الاسره والطفل 1347522429552 حبيباتى العاشقات تعالو احكيلكوا يوم تصويرى على قناه الاسره والطفل 1347524138742 حبيباتى العاشقات تعالو احكيلكوا يوم تصويرى على قناه الاسره والطفل 1347524242782 حبيباتى العاشقات تعالو احكيلكوا يوم تصويرى على قناه الاسره والطفل 1347524795792

مُساهمةموضوع: رد: حبيباتى العاشقات تعالو احكيلكوا يوم تصويرى على قناه الاسره والطفل   حبيباتى العاشقات تعالو احكيلكوا يوم تصويرى على قناه الاسره والطفل Emptyالإثنين 26 سبتمبر 2011, 6:26 pm

ربنا يوفقك يا رب ويسعدك دايما يا أم سما

بس ما لقتيش غير الأسد

كنت روحتي نادي إجتماعي وشربتي حاجة ساقعة أحسن تبرد أعصابك المتوترة

ههههههههههههههههههههههههههههههههه

بس كنت زي العسل ربنا يبارك فيكي يا رب

ويا رب يفتح عليكي وتنالي كل ما تتمنيه إن شاء الله

{.... توقيع أسامي ....}

حبة لولى

حبة لولى
مديره الموقع

اوسمتى : حبيباتى العاشقات تعالو احكيلكوا يوم تصويرى على قناه الاسره والطفل Star5حبيباتى العاشقات تعالو احكيلكوا يوم تصويرى على قناه الاسره والطفل 110 حبيباتى العاشقات تعالو احكيلكوا يوم تصويرى على قناه الاسره والطفل 09GM2 حبيباتى العاشقات تعالو احكيلكوا يوم تصويرى على قناه الاسره والطفل ITiT2 حبيباتى العاشقات تعالو احكيلكوا يوم تصويرى على قناه الاسره والطفل 13549531971
سجل فى : 27/05/2011

مُساهمةموضوع: رد: حبيباتى العاشقات تعالو احكيلكوا يوم تصويرى على قناه الاسره والطفل   حبيباتى العاشقات تعالو احكيلكوا يوم تصويرى على قناه الاسره والطفل Emptyالإثنين 26 سبتمبر 2011, 6:33 pm

هههههههههههههههههههههههههه
عسل يا سمسمة
الاسد مرة واحدة
هم فعلا اعلنوا انك اخر فقرة وفوجئت بيكى اول فقرة
الحمد لله كانت حلقة جميلة
عقبال المرة الجاية
وعقبال كل العاشقات

{.... توقيع حبة لولى ....}

ام ياسر

ام ياسر
كبيره العاشقات
كبيره العاشقات

اوسمتى : حبيباتى العاشقات تعالو احكيلكوا يوم تصويرى على قناه الاسره والطفل 710
انثى
سجل فى : 11/06/2011
العمل/الترفيه : سكرتارية والآن ربة منزل
تاريخ الميلاد : 22/07/1969
المزاج : هاادية

مُساهمةموضوع: رد: حبيباتى العاشقات تعالو احكيلكوا يوم تصويرى على قناه الاسره والطفل   حبيباتى العاشقات تعالو احكيلكوا يوم تصويرى على قناه الاسره والطفل Emptyالإثنين 26 سبتمبر 2011, 6:41 pm

كنت زي القمر سمسمة
وكويس انك أتفسجتي شوية

هههههههههه

بس عايزة اقولك حاجة : المذيعة أكلت الوقت بسوئلتها الكتير
بعد كده ركزي مع نفسك وأهدي خالص
وكل ما يتسأل سؤال حاولي تربطيه بحاجة جديدة أنتي عملاها علشان تعرضي كل أبداعاتك من غير ما المذيع أو المعد يأخذ باله

دي أستراتيجية لازم تتفنني فيها .. علشان تاكلي الجو والوقت

ربنا يوفقك .. النافورة كان سكها جمييييل وصوت الميه خطير لما بان في التسجيل
ربنا يوفقك مرة تانية

وأهدي خليكي مركزة المرة اللي جاية
أنا لو كنت مكانك كنت حأبقي أكتر من كده ههههههههههه

{.... توقيع ام ياسر ....}

وعجلت اليك ربى لترضى

وعجلت اليك ربى لترضى
كبيره العاشقات
كبيره العاشقات

انثى
سجل فى : 13/06/2011
تاريخ الميلاد : 29/09/1988

مُساهمةموضوع: رد: حبيباتى العاشقات تعالو احكيلكوا يوم تصويرى على قناه الاسره والطفل   حبيباتى العاشقات تعالو احكيلكوا يوم تصويرى على قناه الاسره والطفل Emptyالإثنين 26 سبتمبر 2011, 8:00 pm

هههههههههههههه

يا سكر يا سمورة ياقمر يا صغنون

ههههههههههههه انا فؤجئت بيكى والله اللى يشوفك ميدكيش اكتر من 15 سنة

ماشاء الله كان لقاء زى العسل ورفعتى راسنا يا باشا

ههههههههه

ومتنسيش لما تيجى القاهرة تانى وتحبى تروحى عند جنينة احيوانات تعدى تاخدى الكارنية بتاعى هيدخلوكى ببلش او حتى بس قوليلهم انك تبعى هههههههههه

نورت التلفزيون والقاهرة كلها يا قم

وان شاء الله اللقاء الجاى يبقى احلى واحلى

كان نفسى تعرضى باقى الاعمال

ان شاء الله تتعوض المرة الجايةر

{.... توقيع وعجلت اليك ربى لترضى ....}

عاشقه الاشغال اليدويه

عاشقه الاشغال اليدويه
صاحبه المنتدى

انثى

مُساهمةموضوع: رد: حبيباتى العاشقات تعالو احكيلكوا يوم تصويرى على قناه الاسره والطفل   حبيباتى العاشقات تعالو احكيلكوا يوم تصويرى على قناه الاسره والطفل Emptyالإثنين 26 سبتمبر 2011, 9:18 pm

ههههههههههههههههه
يا اسامى كان نفسى اروح اشوف الاسد
ههههههههههه
قلت اروح اشوفه بالمره فى الوقت ده
علشان اترعب بزياده بقى
ومشكوره يا عبير يا عسل
يسورتى معلومه مفيده بجد ماحدش بيتعلم ببلاش
ميرو العسل
تسلمى حببتى ربنا يكرمك
بتقولى كده من ذوقك

همس الغروب

همس الغروب
كبيره العاشقات
كبيره العاشقات

اوسمتى : حبيباتى العاشقات تعالو احكيلكوا يوم تصويرى على قناه الاسره والطفل 1211
انثى
سجل فى : 21/09/2011
المزاج : يـــــارب دبرلي أمري فإني لا أحسن التدبير

مُساهمةموضوع: رد: حبيباتى العاشقات تعالو احكيلكوا يوم تصويرى على قناه الاسره والطفل   حبيباتى العاشقات تعالو احكيلكوا يوم تصويرى على قناه الاسره والطفل Emptyالثلاثاء 27 سبتمبر 2011, 1:04 am

نورت التلفزيون ياسمر
شغلك يجنن تحفه
الله يعطيك العافيه

{.... توقيع همس الغروب ....}

عاشقه الاشغال اليدويه

عاشقه الاشغال اليدويه
صاحبه المنتدى

انثى

مُساهمةموضوع: رد: حبيباتى العاشقات تعالو احكيلكوا يوم تصويرى على قناه الاسره والطفل   حبيباتى العاشقات تعالو احكيلكوا يوم تصويرى على قناه الاسره والطفل Emptyالثلاثاء 27 سبتمبر 2011, 10:38 am

الله يسعدك يا همس يا عسل
عقبالك يا جمييييييل

كبرياء انثى

كبرياء انثى
برنسيسه العاشقات
برنسيسه العاشقات

اوسمتى : حبيباتى العاشقات تعالو احكيلكوا يوم تصويرى على قناه الاسره والطفل 710 حبيباتى العاشقات تعالو احكيلكوا يوم تصويرى على قناه الاسره والطفل 210
انثى
سجل فى : 26/06/2011
العمل/الترفيه : ربه منزل
تاريخ الميلاد : 12/02/1983
المزاج : عادى

مُساهمةموضوع: رد: حبيباتى العاشقات تعالو احكيلكوا يوم تصويرى على قناه الاسره والطفل   حبيباتى العاشقات تعالو احكيلكوا يوم تصويرى على قناه الاسره والطفل Emptyالثلاثاء 27 سبتمبر 2011, 6:41 pm

جه دورى بقى علشان اقيمك واقيم الحلقه
بيتضحك بيتضحك
بجد وبدون مجامله انا لحد دلوقتى مش مصدقه انى شفتك وسمعت صوتك على الطبيعه والله انت زوء قوى وجميله اوى وناعمه وربنا يخليك يارب
انا فرحانه بيك اوى انا بالاول لما دخلت المنتدى وشفت الاعلان بتاع الحلقه رحت جرى على التلفزيون بتاعى وقعدت ادور على القناه النيل بيجى ساع وزملقتهاش وقلت يمكن من فرحتى قلبت القنوات بسرعه بيتضحك
قلبت تانى ودول حوالى 10476 قناه نايل سات وعرب سات واجنبى
المهم تهت ومعرفتش راسى من رجليا بيتضحك
قلت لنفسى اروح غرفه العيال واقلب التلفزيون بتاعهم بيتضحك بس للاسف تبكى بعدعده محاولات ما لقتهاش
بدكم الصراحه بس بدون ما حدا يضحك عليا ...انا تبكى عيطت بجد من قهرتى انتم ما تعرفوش انا بحب سمر قد ايه وحلم حياتى اشوفها واكلمها على الحقيقى
المهم خلص يأست وبالاخر جه على بالى ابو فارس قلتله امانه تنزلى القناه دا النهارده صحبتى المصريه (كنت حكياله مين هيا وبالنسبالى هى ايه)
المهم
حاول بس ما عرفش وطلب منى التردد وانا قلتله من فين اجبهولك دلوقتى خلص انسى
وفضلت يوميها طول اليوم متغاظه والله محرجه
وبعديها تانى يوم دخلت المنتدى لقيت الفيديو فرحت كتير وحملته على جهازى وكل ما حدا من اخواتى وصحباتى اكلمهم ابعتهولهم مع شرح بسيط عن سمر بيتضحك

{.... توقيع كبرياء انثى ....}

عاشقه الاشغال اليدويه

عاشقه الاشغال اليدويه
صاحبه المنتدى

انثى

مُساهمةموضوع: رد: حبيباتى العاشقات تعالو احكيلكوا يوم تصويرى على قناه الاسره والطفل   حبيباتى العاشقات تعالو احكيلكوا يوم تصويرى على قناه الاسره والطفل Emptyالثلاثاء 27 سبتمبر 2011, 6:51 pm

كبرياء انثى كتب:
جه دورى بقى علشان اقيمك واقيم الحلقه
بيتضحك بيتضحك
بجد وبدون مجامله انا لحد دلوقتى مش مصدقه انى شفتك وسمعت صوتك على الطبيعه والله انت زوء قوى وجميله اوى وناعمه وربنا يخليك يارب
انا فرحانه بيك اوى انا بالاول لما دخلت المنتدى وشفت الاعلان بتاع الحلقه رحت جرى على التلفزيون بتاعى وقعدت ادور على القناه النيل بيجى ساع وزملقتهاش وقلت يمكن من فرحتى قلبت القنوات بسرعه بيتضحك
قلبت تانى ودول حوالى 10476 قناه نايل سات وعرب سات واجنبى
المهم تهت ومعرفتش راسى من رجليا بيتضحك
قلت لنفسى اروح غرفه العيال واقلب التلفزيون بتاعهم بيتضحك بس للاسف تبكى بعدعده محاولات ما لقتهاش
بدكم الصراحه بس بدون ما حدا يضحك عليا ...انا تبكى عيطت بجد من قهرتى انتم ما تعرفوش انا بحب سمر قد ايه وحلم حياتى اشوفها واكلمها على الحقيقى
المهم خلص يأست وبالاخر جه على بالى ابو فارس قلتله امانه تنزلى القناه دا النهارده صحبتى المصريه (كنت حكياله مين هيا وبالنسبالى هى ايه)
المهم
حاول بس ما عرفش وطلب منى التردد وانا قلتله من فين اجبهولك دلوقتى خلص انسى
وفضلت يوميها طول اليوم متغاظه والله محرجه
وبعديها تانى يوم دخلت المنتدى لقيت الفيديو فرحت كتير وحملته على جهازى وكل ما حدا من اخواتى وصحباتى اكلمهم ابعتهولهم مع شرح بسيط عن سمر بيتضحك

وانا احبك فى الله يا ام فارس يا حببتى
وطمنينا عليكى وعلى ابنك
اخباركوا ايه
مش كنتوا تيجوا معايا تشوفوا الاسد
هههههههههههههههههههههههه
رحت اخد جرعه قوه وثقه بالنفس
هههههههههههههههه
عقبالك اما اشوفك فى التلفزيون انا كمان يا عسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسل
حبيباتى العاشقات تعالو احكيلكوا يوم تصويرى على قناه الاسره والطفل 1040451127

كبرياء انثى

كبرياء انثى
برنسيسه العاشقات
برنسيسه العاشقات

اوسمتى : حبيباتى العاشقات تعالو احكيلكوا يوم تصويرى على قناه الاسره والطفل 710 حبيباتى العاشقات تعالو احكيلكوا يوم تصويرى على قناه الاسره والطفل 210
انثى
سجل فى : 26/06/2011
العمل/الترفيه : ربه منزل
تاريخ الميلاد : 12/02/1983
المزاج : عادى

مُساهمةموضوع: رد: حبيباتى العاشقات تعالو احكيلكوا يوم تصويرى على قناه الاسره والطفل   حبيباتى العاشقات تعالو احكيلكوا يوم تصويرى على قناه الاسره والطفل Emptyالأربعاء 28 سبتمبر 2011, 7:00 pm

انا شالله يارب وتكبرى كده وتصيرى مشهوره
الاسد حرام عليك انا بخاف من الكلب يطلعلى اسد هههههههههه (تحيه لعمنا عادل امام )
ابنى واحنا كلنا بخير والحمد لله تسلمى يا قمرايا انت ولادك عاملين ايه طمنينى عليهم

حبيباتى العاشقات تعالو احكيلكوا يوم تصويرى على قناه الاسره والطفل 1040451127

{.... توقيع كبرياء انثى ....}

عاشقه الاشغال اليدويه

عاشقه الاشغال اليدويه
صاحبه المنتدى

انثى

مُساهمةموضوع: رد: حبيباتى العاشقات تعالو احكيلكوا يوم تصويرى على قناه الاسره والطفل   حبيباتى العاشقات تعالو احكيلكوا يوم تصويرى على قناه الاسره والطفل Emptyالأحد 23 أكتوبر 2011, 3:08 pm

الحمد لله يا ام فارس الاولاد بخير وكويسين بس مدوخنى شويه
لا شويتين
لا تلاته
هههههههههههههههههههههههههههههه
متحرمش منكوا ابدا

نلتقي لنرتقي

نلتقي لنرتقي
عاشقه محترفه
عاشقه محترفه

اوسمتى : حبيباتى العاشقات تعالو احكيلكوا يوم تصويرى على قناه الاسره والطفل 710 حبيباتى العاشقات تعالو احكيلكوا يوم تصويرى على قناه الاسره والطفل 1211 حبيباتى العاشقات تعالو احكيلكوا يوم تصويرى على قناه الاسره والطفل 110
انثى
سجل فى : 30/12/2011
العمل/الترفيه : الاشغال اليدويه
تاريخ الميلاد : 01/09/1992
المزاج : 100%

مُساهمةموضوع: رد: حبيباتى العاشقات تعالو احكيلكوا يوم تصويرى على قناه الاسره والطفل   حبيباتى العاشقات تعالو احكيلكوا يوم تصويرى على قناه الاسره والطفل Emptyالإثنين 16 يناير 2012, 1:46 am

واخيرا شفتك
عسل والله
حلوى هلبه هلبه هلبه
بس المفروض تعلمتي من الاسد القوه هههههههه
بس ما شاء الله اشيائك جميله هلبه
ربي يوفقك ومن ابدااااااااع الى ابدااااااااع ان شاء الله
[img]<script src='http://img26.imageshack.us/shareable/?i=88864869fi6.jpg&p=tl' type='text/javascript'></script><noscript>حبيباتى العاشقات تعالو احكيلكوا يوم تصويرى على قناه الاسره والطفل 88864869fi6</noscript>[/img]

{.... توقيع نلتقي لنرتقي ....}

جوري

جوري
عاشقه محترفه
عاشقه محترفه

انثى
سجل فى : 02/12/2011
العمل/الترفيه : ربة بيت
تاريخ الميلاد : 11/06/1986

مُساهمةموضوع: رد: حبيباتى العاشقات تعالو احكيلكوا يوم تصويرى على قناه الاسره والطفل   حبيباتى العاشقات تعالو احكيلكوا يوم تصويرى على قناه الاسره والطفل Emptyالخميس 19 يناير 2012, 2:58 pm

ما شاء الله زي الورد. والله انا سعيدة بالأخبار الحلوة اللي عرفتها . مبرووووووووووووووك يا سمر يا حبيبتي

{.... توقيع جوري ....}

عاشقه الاشغال اليدويه

عاشقه الاشغال اليدويه
صاحبه المنتدى

انثى

مُساهمةموضوع: رد: حبيباتى العاشقات تعالو احكيلكوا يوم تصويرى على قناه الاسره والطفل   حبيباتى العاشقات تعالو احكيلكوا يوم تصويرى على قناه الاسره والطفل Emptyالإثنين 02 أبريل 2012, 7:43 am

ربى يسعدكوا ويبارك فيكوا يا قمامير
وعقبالكوا وحشتونى

faffa83

faffa83
مشرفه بالموقع

اوسمتى : حبيباتى العاشقات تعالو احكيلكوا يوم تصويرى على قناه الاسره والطفل 710 حبيباتى العاشقات تعالو احكيلكوا يوم تصويرى على قناه الاسره والطفل 110 حبيباتى العاشقات تعالو احكيلكوا يوم تصويرى على قناه الاسره والطفل Tnnb2
انثى
سجل فى : 15/02/2012
العمل/الترفيه : الخياطة والتطريز
تاريخ الميلاد : 18/02/1983
المزاج : ممتاااااااز

مُساهمةموضوع: رد: حبيباتى العاشقات تعالو احكيلكوا يوم تصويرى على قناه الاسره والطفل   حبيباتى العاشقات تعالو احكيلكوا يوم تصويرى على قناه الاسره والطفل Emptyالإثنين 02 أبريل 2012, 8:16 am

عسوووووووووله قوي يا سمووووره والله
انا اول مره اشوف الفيديو ماشاء الله عليكي زي القمر وشغلك حلو قوي
فرحت كتييييييير وانا بتفرج عليكي

{.... توقيع faffa83 ....}

عاشقه الاشغال اليدويه

عاشقه الاشغال اليدويه
صاحبه المنتدى

انثى

مُساهمةموضوع: رد: حبيباتى العاشقات تعالو احكيلكوا يوم تصويرى على قناه الاسره والطفل   حبيباتى العاشقات تعالو احكيلكوا يوم تصويرى على قناه الاسره والطفل Emptyالإثنين 02 أبريل 2012, 3:55 pm

تسلمى يا فافاف يا حببتى
الله يبارك فيكى
وشكرا لذوقك يا قمر وكلامك الجميل اوى مثلك

hagar2010
عاشقه مبتدئه
عاشقه مبتدئه

سجل فى : 12/03/2012

مُساهمةموضوع: رد: حبيباتى العاشقات تعالو احكيلكوا يوم تصويرى على قناه الاسره والطفل   حبيباتى العاشقات تعالو احكيلكوا يوم تصويرى على قناه الاسره والطفل Emptyالإثنين 02 أبريل 2012, 5:44 pm

ان شاء الله من نجاح لنجاح ياسمر وربنا يوفقك يارب

{.... توقيع hagar2010 ....}

عاشقه الاشغال اليدويه

عاشقه الاشغال اليدويه
صاحبه المنتدى

انثى

مُساهمةموضوع: رد: حبيباتى العاشقات تعالو احكيلكوا يوم تصويرى على قناه الاسره والطفل   حبيباتى العاشقات تعالو احكيلكوا يوم تصويرى على قناه الاسره والطفل Emptyالثلاثاء 03 أبريل 2012, 8:27 pm

تسلمى يا هاجر يا حببتى
وعقبالك يا عسل

sho_sho
عاشقه استاذه
عاشقه استاذه

اوسمتى : حبيباتى العاشقات تعالو احكيلكوا يوم تصويرى على قناه الاسره والطفل 13549536211 حبيباتى العاشقات تعالو احكيلكوا يوم تصويرى على قناه الاسره والطفل 13549536751
انثى
سجل فى : 08/09/2012
العمل/الترفيه : ربة بيت
تاريخ الميلاد : 22/12/1970
المزاج : مية مية
حبيباتى العاشقات تعالو احكيلكوا يوم تصويرى على قناه الاسره والطفل 1347522429552

مُساهمةموضوع: رد: حبيباتى العاشقات تعالو احكيلكوا يوم تصويرى على قناه الاسره والطفل   حبيباتى العاشقات تعالو احكيلكوا يوم تصويرى على قناه الاسره والطفل Emptyالجمعة 14 سبتمبر 2012, 5:44 pm

طبعا انا لسة عضوة جديدة ومعرفش حاجة عن البرنامج دة للاسف

بس امن شاء الله ملحوقة في برنامج جديد

بس عايزة اقولك انك ممتازة والله

ربنا يوفقك ياسمر يارب

{.... توقيع sho_sho ....}

عاشقه الاشغال اليدويه

عاشقه الاشغال اليدويه
صاحبه المنتدى

انثى

مُساهمةموضوع: رد: حبيباتى العاشقات تعالو احكيلكوا يوم تصويرى على قناه الاسره والطفل   حبيباتى العاشقات تعالو احكيلكوا يوم تصويرى على قناه الاسره والطفل Emptyالجمعة 14 سبتمبر 2012, 6:40 pm

تسلمى يا شوشو يا حببتى
وهتلاقى معظم فقراتى التلفزيونيه
فى التوقيع بتاعى

استعرض الموضوع التالي استعرض الموضوع السابق الرجوع الى أعلى الصفحة 
صفحة 1 من اصل 1